Followers

Monday, February 7, 2011

majlis pertunangan poksu

sab2 majlis pertunangan poksu berjalan dgn lancar...so congrats poksu sbb da jd tunang owg hehehehe...umah tunang poksu dkt cenderawasih,area kuantan jugak la mmg x jaoh dri umah tokngah...ktowg gerak dri kul2 lebey cm 2 la..smpai2 je ktowg msk utk adat perbincangan antara 2 pihak...aku tggu kt luar je,mls nk masuk hehehe...abes je perbincangan,upacara sarung cincin oleh tokngah aku utk bakal moksu aku...comey je owg nye tau,sweet+ayu hehehehe...pas2 sarung cincin sesi bergambar plak la kan...tapi syggg la poksu xda tyme majlis 2,poksu kene keje...hurmmmm xpela kan nk buat cm ne,skung ni poksu ade tanggungjawab yg kene selesaikan hihihi...chaiyok2 poksu wink3...

hantaran dri pihak lelaki

hantaran dri pihak perempuan

tokngah dgn bakal menantunye hihi

tunang poksu sy...jgn kaco keyh

posing maut hihi

 makcik2 sy...

cik ida...naqib...mia...idura

 bakal moksu sy

selamat bertunang

cincin dijari tanda suda berpunya

restu bakal ibu mertua

 perbincangan antara 2 pihak
mia...nabil naqib..nabil danial


so aktiviti mlm plak,ayah chik n cik ju blanje mkn KFC...waaaa sedapnye peberet aku tau hikhikhik,thanx ayah chik n cik ju....tapi cian bby nidal tido,mia plak demam...smbil menunggu yam kepci dtg,cousin2 aku yg comey2 ni g men permainan kt tmn luar kfc 2...huh suke nye diowg bile dpt maen kan hehehehe...pas2 bile dpt mkn,sume nye x hingat dunia (hahahaha termasukla aku kan)...ala skali skala kowt dpt mkn same2 dgn tokngah aku pas2 ade pakcik2 n makcik2 aku yg laen...pasni bile lg dpt jmpe dgn diowg pown aku xtau la...hopefully pasni bole la aku lek sn lg...x puas woooo cuti kt sn 4 ari je,x smpt nk melepak lame2 kt sn...pas mkn2,aku dgn cousin2 aku jln2 kt pantai TC (Teluk Chempedak daaaa)...best lepak2 kt sn smbil amik angin mlm pas2 agak ramai jugak yg dtg dgn family,ciap ade owg mincing ikan lg tau...wahh best gler ahhh...

pakteh n my cousin

bby nidal nusair...bulat gete dak tecik ni...

masing2 tggu ayam smpai hehehe

cpt2 nk amik gambar dl

bersama maklong tersyggg

pakteh n makteh sy...

happy tyme wink3

maen cak2 blkg jijal hehehe

cousin2 ku...comey kan


will be miss them so much...gambar laen rujuk pd fb sy keyh,papai guys...


No comments: