Followers

Friday, March 18, 2011

exam week berlalu...holiday week kembali lg

yes akhirnye cuti sem kembali lg...selepas 2 mggu memerah otak utk final exam,n now exam suda setel...mood aku tersgt la lega + risau pown ade gak...y????hurmm mn x nye sem ni aku amik 6 subject tapi yg aku ase confident n insyaallah bole score ade 3 paper je,tapi yg lg 3 paper cm ne plak kan...hurmmm tawakal je la sbb da buat yg terbaek...hopefully aku dpt result yg memuaskan n dpt naek kan pointer,aminnn...so now holiday kan...ape ye aktiviti aku kt umah ni???hah opcos da 1st thing yg aku kene buat kemas brg2 aku byk ni yg dtg dri ostel aku kan...gler ahhh,byk btol brg aku...hampir penuh jugak kete mama td angkut brg2 aku kt ostel...dgn buku2 lg,adehhh...sbln aku x blek,bilik aku ni da x mcm bilik...xpe yg pntg still nmpk kemas heeee....x suke bilik bersepah2 ni...

aku ni da la cpt bosan dok umah...mn x nye,adek2 skola,mama keje mmg aku dok sowg la kt uma ni...huh bosan bosan...yg bestnye kalau da cuti ni,mmg keje aku merayap je la...ehhh keje umah setel dl bru bole merayap oke...nnt mama bising plak kalau x kemas umah...hahahaha 2 mmg da keje aku kalau dok umah tyme cuti2...oke stop it dura,now rest tyme...bye3

No comments: