Followers

Showing posts with label video. Show all posts
Showing posts with label video. Show all posts

Saturday, March 26, 2011

perpisahan ini



Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu


Khas utk semua senior2 yg akan menamatkan pengajian x lama lg...yg tggl hanya memori & kenangan sepanjang sesi suai kenal bersama senior,perpisahan ini sggh berat  tapi apakan daya mase x mengizinkan kte utk ttp bersama..

to kwn2 bru sy a.k.a my senior :
Ubai : 1st tyme dura jmpe ubai tyme dinner alumni unisel & kte duduk 1 meja dgn zareef,lid & gf,ubai & zul,iela...kte x penah kenal pown even ubai senior,kite x penah bertegur sapa kan tapi skrg kte agak rapat,dura hepi dpt knl ubai...sedih la pasni mst susah nk jmpe ubai lg kan,hurmmm dun foget me oke darling


me n ubai

Wahieda & kak su & alien : dura ingt lg kte penah 1 clas tyme ict,mase 2 dura diploma n korg sume bru 1st sem kan...kte 1 group dlm clas cume laen kos je...tapi x sangka skung ni jd senior dura..best dpt knl korg n lepak dgn senior2 yg laen


cahya wahieda

ridhzuan alias a.k.a alien

kak sue

Arm : nmpak pendiam tapi bile bkk je mulut,adehhh mmg suke sgt mengusik dgn lawak yg gler hahaha...1st tyme jmpe arm pown tyme dinner alumni unisel tapi bkn 1 meja la hihihi...kalau bab menyakat org + mengusik bg la kt arm kan ngeee....perasan dgn name panggilan ‘ADIK ARM’ a.k.a ‘ABG BJU PINK’ hehehehehe..


arm a.k.a abg bju pink 

Kakak sya : kakak ke2 sy di unisel,b4 ni sis nick my classmate...kakak sya nie pown senior jugak cume dea da abes study n tggu nk grade je...1st tyme jugak jmpe n lepak dgn kakak sya tyme dinner...hurmmm sib baek kakak sya kenal dura kan heee suke3...


me wif kakak sya


Will be miss u guys...b4 dura terlupe,dura ade sumthing nk bg kt korg sume...only 4 u guys

disaat aku mencintaimu



Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta



Thursday, March 24, 2011

sejuta cinta marshanda

sejuta cinta marshanda...bile aku dgr lagu ni,terasa mcm ade kene mengena dgn aku tapi aku pown xtau nape...tapi yg jelas,lagu ni bg aku seribu satu makna dlm idop aku...



Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya
Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan
Reff:
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu
Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya

Thursday, August 12, 2010

Terima Kasih A.W.A.K

video

sedih nye aku tgk video ni,walaupown cume watak kartun tapi jelas tunjuk sesuatu keadaan yg sediih sgt2...cian kt laki 2,dea slalu ade nan pompuan 2 anytyme tapi pompuan ni bleh uat xtau je then ble dea ase sunyi bru la nk cri laki yg selama ni luangkan mase dgn dea...kt cni aku bg koank sume tgk video ni,menyayat aty ble pompuan 2 senyap tanpe berita n tau2 pompuan ni da brtunang n laki 2 sedih sgt2 bab pompuan 2 bertunang tanpa pengetahuan laki 2...

Friday, June 25, 2010