Followers

Monday, August 27, 2012

bermulanya sem baru

sem baru seudah bermula...yeayyy sy suda msk sem 7,alhamdulillah masih struggle utk meneruskan pengajian,pejam celik pejam celik da masuk tahun akhir...rase mcm kejap je mase berlalu da nk abes pown blaja...thn depan,insyaallah kalau xda pape,aku pown abes blaja + adek aku yg 2nd tu pown akan abes blaja jugak...mama la yg paling seronok sbb aku dgn angah da nk abes blaja so lepasni tggl acik & dek boy je so ringan la skit beban mama kan...

smlm blek campus,abah antar blek dgn si lutfir & si adi...haaa ape lg mmg menolong angkat brg kakak dea la nek ats hehehe...along syg upir n adi,muahhh...

haaa bilik aku yg hmpir sejam nk mengemas...

dgn lutfir rahman yg kuat nanges...

lutfir hadi yg kuat merajok

1 comment:

Hanis Syahirah said...

Salam akak.. Sy nak tanya hostel kptm ok tak? Sbb asyik dengar mcm teruk je hostel dia.. Tq