Followers

Thursday, August 9, 2012

cuti dipanjangkan

skrg ni sume org sedia maklum ape yg jd  kt unisel kan,hurmm ape bole buat tu sume mainan politik...yg jd mangsa skrg ni student la...yg dok jaoh dri kl tu lg kesian,yela nk blek cni tiket bus lg,yg dok sabah sarawak dgn tiket flight lg...sepatutnye class da mule smlm tpi disebabkan ramai student yg x dpt kunci hostel so dpt memo yg mengatakan class dipostpone lepas raya...hurmmm kalau tau jd mcm ni,aku stay keje lg smpai next week dpt la jugak full payment tpi nk buat mcm mn kan bende nk jd so x bole nk buat pape la...ape2 pown,aku syg unisel woooo mn x nye hmpir 5thn aku blajo kt cni,dri diploma smpai aku degree skung ni,byk kenangan dgn kwn2...dkt cni jugak la tmpt aku mencari ilmu...so sape2 yg kt luar tu,yg xda kene mengena dgn unisel,please don't judge book by its cover oke...jgn pandang unisel sblh mata ye,bg ktowg blaja dgn tenang dan aman...

memo yg dikeluarkan oleh pihak unisel :)

 

No comments: