Followers

Friday, July 15, 2011

jalan-jalan

aiyaaaa terasa cm lame je aku x update blog ni,bknx nak update bz ckit la sbb keje dgn makcik aku kt melaka...ttup kedai je da kul9,blek2 umah je katil da memanggil2kan fb pown on9 kejap2 je...oyeh3 nk story ckit ni,haha kalau xmo dgr pi men jaoh2 tau jgn dok dpn lappy eh hihihi...smlm kan aku pg dating...whoaaaa dating...dgn sape????hahahaha tettttt.......xda la bkn dating,jmpe MR A la ahakzz sbb ade hal nk dibincangkan dgn MR A tu...bile jmpe dgn MR A,ape lg keje dea mmg suke membahan+membuli aku...dgn kwn aku skali join bahan aku,adehhh hai nasib badan la idura oiiii hahaha nk buat cm ne kan trime je la....

mule2 aku cll MR A sbb nk tnye nk jmpe kt mn,mcm2 tmpt plak MR A ni bg kan,yg aku plak bkn xnak pg tmpt jaoh2 sbb ade tmpt aku xtau jln hahaha then MR A tnye aku tau x bukit ampang,yg aku plak mmg xtau la bukit ampang 2 kan sbb x penah jejak pown haha,then yg paling BEST nye MR A bole perli aku mcm ni 'da bape lame dura dok kl ni'...ceit soalan mmg perli aku kan hahaha,aku pown balas la 'dura dok rwg ye bkn dok ampang hahaha,area ampang mmg tau tapi bukit ampang xtau' ekekekeke....last2 MR A decide jmpe kt dpn tesco ampang,dgn clasmate nye incik nas hehe senior aku jugak daaaa....

bile da smpai tesco tu MR A tnye nk nek 1 kete ke 2 kete,pas2 aku ckp la nek 1 kete je sbb aku pown xtau jln kan so kalau nek 1 kete senang ckit...yg x bole blah 2 MR A nk nek kete mama aku,adehhh bru je ingt nk nek kete bru MR A tu hahaha siot je kau kan idura,xda la gurau2 je...so bile da nek 1 kete,ktowg pown gerak la pg bukit ampang...start otw nk pg smpai la nk blek tesco,dlm kete aku asyik kene bahan je...haishhh penat da aku gelak,yg suke nye MR A la sbb keje dea mmg suke membahan aku kalau jmpe aku kan hahaha...oke la smpai cni je aku nk merapu,esok mau hangout dgn kwn2 skola aku,mau pg karoke...wahhh gian nk karok ni ekekeke...nite guys

p/s : im totally happy wif u hehehe


No comments: