Followers

Tuesday, August 23, 2011

jenjalan part3

yeahh ni jenjalan part3 plak haha...mggu lepas mmg byk plan tu yg asyik berjalan2 sakan je haha pas2 duet pown kuar mcm air je hahaha...oke kali ni jenjalan dgn kwn2 clas aku eyka,sal & cik adek...mule2 ktowg pg jln TAR sbb cik adek nk cri tudung utk family dea,da alang2 kt jln TAR,aku pown shopping jugak la tapi shopping kain pasang je hehehe nk buat bju kurung,sje nk mengabehkan duet haha...

pas dri jln TAR,ktowg gerak pg OU plak,mau shopping kt sn la...nk masuk sogo da mcm sardin,pack giler nk jln pown susah ape lg nk shopping kan hahaha...so smbil jln2 kt OU smbil2 shopping la,aritu shopping dgn dak2 umah da beli t-shirt,ni aku tmbh lg shopping t-shirt,haha da berlambak2 t-shirt kt umah tu smpai x terpakai,pas2 cri heel,paling best aku suke cri heels dgn bju,men de laen x excited sgt sbb aku gile kasut dgn t-shirt haha...

so jln punye jln,tibe masenye utk reserved tmpt nk bkk pose...mule2 ingt nk bkk pose kt KR skali bkk pose kt Johnny's daaaa,steambot time ape lg...perghh mkn utk 4 org pown mcm mkn utk 6 org,giler byk smpai nk termuntah aku mkn,kene abes kan jugak la kalau x membazir x baek membazir bln puasa ni kan hehehe...so afta mkn steambot,jln2 then gerak pg ice-room kt kota damansara plak...mkn ice-cream plak kan hahaha,ni sume eyka punye pasal,dea nk sgt mkn ice-cream dgn aku pown order hahaha...so layann pix ni dl keyh
 


























No comments: