Followers

Friday, June 18, 2010

hoeyyeayyy gumbira

hepy nye aku coz dpt smbg degree,2 la impian aku selama ni selagi aku bleh study,aku akn trus study n akhir nye impian aku tercapai ble sok aku akn mendaftar sbg student degree di UNISEL..best nye hehehe n sonok dpt jmpe kwn2 aku kt sn..miss u'll guys,windu nk lepak2 nan koank tapi 2 bkn keutamaan aku tok pg sn tapi cita2 aku hahaha...bkn ape,aku nk buktikan aku yg bleh berjaya tanpa bantuan sowg ayah...selama aku belajar dri sijil smpai la ke tahap degree ni,ayah aku x penah kuarkan sesen pown tok aku study kebanyakan nye sume mak aku yg tanggung smpaikan mama kene ikat pewot tok smpan duet bg ktowg belajar pandai2..alhamdulillah aku da smpai ke tahap yg aku inginkan selama ni,adek aku plak da msk PTPL kt shah alam amik chef..aku akn brjnji yg aku akn buktikan pd sume owg terutama nye arwah tok ama,tok ayah n yg paling utama skali family ayah aku coz selama ni diowg pandah rendah kt ktowg adek beradek..diowg ckp,ktowg xkan brjaya bab xda abah lam kuarga...so aku sahut cabaran 2 n akn buktikan ktowg akn berjaya n mampu dpt keputusan yg lbh baek...


to mama : along syg mama sgt2,n along appreciate ape yg mam da uat tok along n adek2...

No comments: