Followers

Saturday, June 5, 2010

picnic d sg templerkai...

bru2 ni aku g picnic nan kwn2 skool aku "nabil,erin,sheril n paklong n auntie"..mmg best sgt2,ciap bakar ikan n bbq ag...da lame gler ku x mandi air terjun,g lak nan kwn2 skool aku an ag ar best..bersuke ria di dlm air hahahaha...aku mmg suke men air so ble da g sn mmg x ngat nk naek,ble naek da lapo kih3 tau2 ikan n ayam da ciap bakar heee 2 yg sedap mkn tyme2 bru men air ngeee..sengal an aku ni hahaha bkn slalu pown ngeee

aku,nabil,erin mmg syok abes ar mandi,ciap uat aksi ag hehehe..."aksi ape 2 ye????jeng jeng jeng....xda la gurau2 je,ku n erin hmpir lemas bab nabil lpskan tgn ktowg kt tmpt dlm,mengong nye nabil dush dush dush...hahaha thanx 2 auntie n paklong,sporting abes ar...tapi ase cm x puas je nk picnic tyme 2...yela ktowg gerak lmbt sgt smpai sn da kul 11 lbh,mmg x puas la nk berendam lame2..erin n sheril kne gerak blek awl,diowg ade hal family...so tggl aku n nabil,auntie n paklong je stay ag..

ktowg cri udang bwh batu2,haha mmg syiok abes ar,pas2 berendam ag..ya ampun mmg menggeletar aku dok berendam je tapi 2 la yg best kih3..so lam kul4 lebih bru ktowg gerak blek uma..hahaha smpai uma ku trus smbg tido,da penat sgt berendam ape ag uat taik mate ar aku ni kahkahkah zzzzzzzzzzzz...

































No comments: