Followers

Sunday, August 15, 2010

riuh + kecoh

arini ku berbuka dgn kwn2 skool ren aku..alin,aiza,mira n nadid (adk mira) pas2 terserempak nan bukhari,zaid n epul,kwn miera..mmg happening sgt2..aiza,alin nan mira dtg rwg bkk pose kt cni...waaaa best sgt2...byk story yg ktowg storykan hahaha mmg kecoh gler kt kedai mkn td dgr sore ktowg je yg munyik bising kah kah kah...pas2 bukhari ciap order ABC,tggi gler ABC nye tau hahaha bak kata lin la da mcm menara ktowg tgk ABC 2 kih3 pas2 ktowg sume pau bu nye ABC kah kah kah cedap yum yum yum...pas2 ble mknn da cmpai sume mcm pelahap kebulur gler heeee lapo ar da pose kan..aku nan mira da kenyang bab asyik gelak2 je mn x nye asyik kaco owg je..yg alin ag kecian kene kaco nan aku,hahahaha bab aku x bg dea tido tyme mkn..alin kan kuat zzzZZZZ hahahaha..mn x nye mate sepet cm owg tido je ( kalu x mate sepet pown dea suke tido kah kah kah )...lin jgn mara ye hehehehe...pas abes mkn,bu n da gang gerak lek dl bab ujan,diowg nek moto...aku,alin,aiza,mira n nadid g ice tyme,mkn ice cream...waaaa da kenyang tapi ktowg melantak ag ice cream tau hahaha smbil tggu ice ccream nan waffle dtg,ktowg berposing dl...mcm2 gelagat + aksi ktowg ni posing tau...da la kt kedai mkn ktowg uat kecoh,kt ice tyme 2 pown ktowg uat kecoh gak tau heeee ni la ktowg nye HOBI hahahaha...ble da jmpe mmg x hingat dunia,bab bkn slalu dpt kumpul nan kwn2 kan hehehehe...ni aku letak pix ktowg tyme bkk pose heee meriuah gler jgn jeles ye hehehe


p/s aiza,mira,nadid,alin,bu,zaid,epul mmg enjoy dpt lepak nan koank walaupown x lame tapi happening n kecoh gler2 hahaha





mira..alin..idura..aiza
sygg koank sume,muahxx


idura n mira


who's dat???


siapakah??


hehehehe


anda pasti ini saye???


jeng jeng jeng



aiza..idura..alin


alin sygg


aiza sygg


idura da cute gurl hehehe


mira sygg


idura n nadid


yum yum yum


kami yg ceria hehehe


:P



aiza kene suap nan nadid


ni la bff sy tyme skool dl..



smile :)


kami dgn mimik muke msg2 hehehe


idura..nadid..mira..alin



upacara suap menyuap aku dgn alin hahaha


nk la hehehe..meh cni ku cuap kamoo ye yunk heee :)

No comments: