Followers

Wednesday, August 11, 2010

tanpa nya...

taun ni msk taun ke2 aku n family berpose tanpa arwah tok ama (nenek aku) yg tlh prgi pd 30 mei 2008..ase cm laen je ble smbut pose tnpa arwah tok ama,mn x nye ble cucu nye nk dtg bkk pose same2,arwah la yg paling bz skali msk tok cucu kesayangan ni heeee tapi 2 sume dl,cume tggl kenangan..ble raye lak da x mcm smbt raye lak..pg2 pas semayang raye,ktwog sume 1 family nan tok ayah akn pg kubur tok ama,ala kg aku dkt je...kt kg nakhoda,jln nk pi ulu yam hehehehe..bab 2 ktowg slalu blek "KG" hahaha bab da dkt sgt2 kan..jgn jeles...tapi walau mcm mn pown raye ktowg xkan same mcm raye2 sblm ni...cian tok ayah,arwah tok ama da xda

raye taun lps lak,aku dpt brita yg abg angkat aku da meninggal 4 ari b4 raye..innalillahiwainnailaihirajiun..arwah abg angkat aku meninggal bab excident jln raye,tyme 2 arwah nk otw blek penang,umah family dea kt sn...dea blek nan kwn 1 tmpt keje dea,kemat..yg paling aku sedih skali...lam kwn2 askar,arwah rapt gak la nan aku bab ktowg slalu borak2,men usik2 tapi ble dea pg ase kehilangan sgt2 bab dea sowg abg yg baek n caring..uat aku ag terkilan,aku dpt tau dea da meninggal tyme mlm raye,kebetulan tyme 2 umah atok aku ngah uat takbir raye...menanges aku ble dpt tau yg dea da xda padahal ktowg bru je jmpe..arwah excident lam awl pg kul3 lbh mcm 2 la,kt highway,dgr2 kabar mayat dea hilang xtau mcm mn leh hilang bab arwah excident moto kene langgar dgn bus..masyaallah,tkt aku dgr arwah excident...

moga2 arwah tok ama n arwah abg dtmptkan di kalangan owg2 yg beriman...aminnn

No comments: