Followers

Tuesday, August 17, 2010

semangat yg hilang

aku xtau mcm mn n ape yg jd tapi yg aku tau skung ni,1 semangat aku da pg bersama dea ble dpt tau dea ade owg laen dlm diam...ase sakit yg amat sgt2 sbb aku terlalu syg kan dea,maybe ni slh aku bab ignore dea tapi jgn jdkan ni alasan utk ade pompuan laen dlm diam..smpai aty dea uat aku mcm ni???aku x berdaya nk melawan takdirnye,aku x kuat utk lawan kuasa Allah tai yg aku tau aku btol2 sygkan dea...


zul,dura tau dura bkn gadis pilihan zul yg layak utk zul..tapi dura sendiri x bleh lupekan zul..selama ni zul byk bg semangat kt dura utk trus blaja,ble dura give up zul ada dgn dura...dura ngat lg,tyme kt kolej dl,amai yg ckp kte ni sweet couple...zul celebrate besday dura,2 la 1st dura celebrate besday dgn owg yg dura paling syg tapi x sangka ni yg akn jd..xpela dura doakan zul bahagia dgn yg tersyg n dura tau zul berhak bahagia tapi bkn dgn dura,dgn owg laen yg lbh berhal di sisi zul..



.awk yg sy syg smpai ble2 n x mgkin sy akn lupekan awk dlm idop sy

No comments: