Followers

Sunday, April 17, 2011

back to campus

sbln suda berlalu,n skung cuti pown suda abes...weehuuuu back to campus life,jd student lg,2 la keje aku skung smpai la aku abes degree ni tapi lmbt lg,ade lg 2 taun kowt nk abes kan ngeee but it's oke...waaaa miss clasmate,housemate n kwn2 yg ade kt unisel 2 huhuhu...mcm x caye je aku da msk sem 3 n hmpir tamat pd 1st year for my degree,insyaallah tamat degree dgn cemerlang aminnn...now focus on my study...n diumumkan jugak tamat la kontrak symn jd personal driver kpd mama sy n jd suri rumah sementara hihihi...mn x nye pg2 da bgn kene antar mama pg opis,pas2 dgn jln jem lg pas2 pas antar mama kene masak utk dek boy sbb mau melantak dl sblm dea pg skola hahaha (kuat btol adek aku ni mkn tau),boy jgn mara eh hahaha....so now brg2 suda abes packing,perghhh sib baek sem pendek so x byk la brg aku yg nk diangkut esok...cnfirm kete mama penuh dgn brg2 aku hahaha....nnt mst mama ckp mcm ni "along,kau ni bwk brg mcm nk dok sn trus je...mcm la umah 2 jaoh sgt"...jaoh la sgt padahal weekend mst blek rwg,mn bole stay kt ostel mati kutu aku nnt....heeee oke la got to go,bye guys...

No comments: