Followers

Monday, April 11, 2011

green light dri mama

hai guys...ku ade story nk bgtau sumthing ni,hahaha kalau ade post bru opcos la ade cter mau di luahkan hihihi...tapi eh jeng jeng jeng....hahaha idura kau ni suke buat suspen je kan...oke2 let start da story now,cter nye begini...ari jmaat ritu adek aku yg no3 2 ade bgtau aku sumthing yg aku sendiri x expected langsung tapi ape eh???

acik : along,mama da tgk gambar bf kau??

aku : hah gambar bf aku???yg mn???kt mn??bile??

acik : ade la kt lappy kau tyme kau kuar dgn kakak nabiela (bff aku la kan)

aku : hah pas2 mama ckp ape?? 

 acik : mama suh adek boy g amik spek mama...

aku : pas2...

acik : pas2 mama tgk la pix 2 mama ckp ensem... 

aku : hahaha pas2 mama tnye ape lg kt kau...

acik : mama tnye la bf kau buat ape... 

aku : pas2 kau jwb ape cik???

acik : aku ckp la bf kau 2 bru abes blaja,pas2 tgh cri keje lg...

aku : pas2 mama ckp ape...

acik : mama ckp bgs la cri yg same level dgn kau,same2 ade degree...

aku : senyum je hihihi

aiyaaakkkk mama aku ni da la susah nk berkenan dgn org ckit..bkn nye ape ade kwn2 lelaki aku mama aku mmg da knl la cm zikir,jason,syed khalid n dak2 clas aku tyme skola dl la...tapi since aku msk kolej kt KPTM,KL dl aku ade gak kwn2yg mak aku x bape suke...tapi kalau mama aku da suke,dea akn tnye pasal dat boy...lelaki yg last mama aku jmpe zul...ex boy aku tyme aku study kt kolej la..zul ni kerap jugak dtg umah aku tyme ktowg study kt sn dl sbb zul ni budak penang n kalau aku blek rwg,weekend mst dea dtg umah jmpe mama...ingt lg tyme raya,mama penah masak kan bihun sup semata2 utk zul...2 la last aku tgk mama suke dgn choice aku then afta dat mama x bape nk suke sgt dgn kwn lelaki aku sbb diowg cm sosial ckit takut la aku terpengaruh kan tapi alhamdulillah la aku pandai jge diri aku...tapi bile adek aku cter mende ni,aku x sangka la sbb mama bole suke dgn dea...hahahaha mama mcm da bg green light kan hihihi...eh suke kau ye idura ngeeee...oke la got to go now,bye3








No comments: